BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 18, 2010

1 2 3......



mode : (^___^)V
emotion : relax
song : Justin beiber - baby


Da lama aku xblogging kat sini...so nak start smula la. nth tb2 jerk aku nak blogging smula setalah lama xbkak blog aku sendiri...

aku nak story la skit kisah hdp aku...nama pun blogging kan (^__^). skarunk aku keje kat ktn....aku slesa ngan keje aku skarunk tp still mencari2 keje yg lebih better... impian nak jd usahawan muda tp masih blum terlaksana lg. mcm2 da aku apply sane sini... xder yg sangkut.

Tp xper aku taw rezeki 2 da ditentukan da. Hanye masa yg menentukanye dan yg penting aku da usaha. oyeh!!

Cite bab hobi lak aku nak maen snap2... ala2 photographer tuh. aku ader la dlm wish list aku nak beli DSLR. tp ape kan daya duit xpenah nak cukup.haha. so aku da mls lak nak tls... aku smbg smula la bler2 lak nanti.

salam.

silly lily